niedziela, 28 października 2012

białe zaskoczenie...

Piotruś śpi... jest więc wolna chwilka na czas dla siebie... Szybkie spradzenie nowości w sieci, złapanie oddechu i do dalszej pracy... Szybkie porządki w pokoju po porannej zabawie małego huraganu (bo tak wygląda nasz pokój - jakby przeszło przez niego tornado ;)).

Od dwóch nocy Piotruś śpi sam w łóżeczku :D oczywiście nie licząc kilkukrotnych pomrukiwań i pokaszliwań... Ja troszkę odespałam ostatnie nocne wojaże (ale tylko troszkę).
Wczoraj w czasie popołudniowej drzemki mibia, udało mi się doczyścić blat w kuchni, co nie jest łatwe bo jest on zbudowany z malutkich kafelek, które na dodatek nie są gładkie... Z doczyszczeniem podejrzewam, że nawet Perfekcyjna Pani Domu mogłaby mnieć kłopot ;) ale po dwóch godzinach męczarni dałam radę. Już nawet zapomniałam, że mają one taki ładny kremowy kolor ;))))

Gdy rano wstałam, za oknem było biało... Jakoś tak dziwnie... Owszem już od dwóch dni lekko pruszyło ale nie na tyle żeby śnieg się utrzymał... Nie ruszamy się z domu bo oczywiście nie mamy jeszcze zmnienonych opn na zimowe :/ bardzo spodobał mi się dzisiaj pewien obrazek wyszukany w necie


Chyba pora na zimowe zakupy... Nasz bąbelek rośnie jak na drożdżach, jak ostatnio byliśmy u lekarza to waga pokazała już 11 300 (!). Pora kupić jakąś zimową kurteczkę i kozaczki bo tylko tego nie ma w naszej szafie...
Ok. pora zabierać się za jakiś obiadek... Lecę więc a wszystkim życzę udanego, leniwego niedzielnego popołudnia :))))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak szybko rosnę!

 Baby Birthday Ticker Ticker
Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :))
Pozdrawiam
Ula :)