piątek, 12 kwietnia 2013

BLISKO

Dzień 5 wyzwania na blogu Sen Mai

Temat: BLISKO
Cały dzień myślałam nad dzisiejszym temat, miałam różne wizje ale tak naprawdę żadna mnie nie przekonywała... Cały czas myśli wędrowały w jedną stronę. Pewnie nie będę oryginalna a pewnie wręcz przewidywalna ale nic na to nie poradzę, że uwielbiam gdy on jest blisko... Mój mały mężczyzna...


Uwielbiam gdy zasypia wtulony, gdy budzi mnie rano, gdy w ciągu dnia co chwilę przytula się do mojej nogi, nawet wtedy gdy się złości i pokazuje swoje humory, gdy nie chce jeść czy nie śpi w nocy, gdy się głośno śmieje i gdy nieustannie gada.
Wiem, że kiedy się przytula czuje się bezpieczny i kochany.
Niech już zawsze będzie blisko....    :*


A TUTAJ oczywiście inne interpretacje


4 komentarze:

Tak szybko rosnę!

 Baby Birthday Ticker Ticker
Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :))
Pozdrawiam
Ula :)