czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołaj

 



Dzisiaj Mikołaj... Do Piotrusia z pierwszym prezentem przyszedł już wczoraj. Ja sama uwielbiam dawać prezenty, nawet bardziej niż dostawać. Cudownie jest patrzeć na uśmiech kogoś bliskiego kogo się obdarowało, czasem nawet jedynie drobiazgiem, chociaż zawsze mam problem co kupić. Szczególnie jeśli chodzi o dzieciaki, które już wszystko mają. W tym roku postawiłam na kapcie, coś na słodko oczywiście i zabawkę, którą zażyczyła sobie moja siostrzenica czyli walkie-talkie. I w sumie dobrze bo to będzie wspólny prezent dla niej i jej brata.


Tak co by poczuć, że Święta się zbliżają, bo jak narazie jakoś brakuje mi świątecznego nastroju, mała zmiana na blogu. Świąteczne tło pobrane od mega specjalistki w upiększaniu blogów Hafiji
Polecam wszystkim, którzy chcą coś u siebie zmienić lub nie mogą z czymś sobie poradzić. Ja dzięki niej wreszcie dowiedziałam się wielu cennych informacji dotyczących wyglądu bloga.


A tak żeby było jeszcze bardziej zimowo i świątecznie...





Co ja bym dała za taki kominek....


Na koniec życzę wszystkim cudownych i wymarzonych prezentów od Świętego Mikołaja :)))





4 komentarze:

  1. Też lubię dawać prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez z tych lubiących bardziej dawać. A jeszcze bardziej sie ciesze gdy prezenty sie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to już jest wtedy pełnia szczęścia :)

      Usuń

Tak szybko rosnę!

 Baby Birthday Ticker Ticker
Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :))
Pozdrawiam
Ula :)